Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Кальницька К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Кальницька К. О. Соціально-психологічні технології роботи з жінками-жертвами насильства в сім’ї та чоловіками-кривдниками [Електронний ресурс] / К. О. Кальницька // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. - 2014. - Вип. 121. - С. 143-148. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2014_121_31
| 2. |
Кальницька К. О. Особливості самосвідомості студентів у юнацькому віці [Електронний ресурс] / К. О. Кальницька // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2013. - № 2. - С. 45-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2013_2_10 Розглянуто питання специфіки юнацького віку, особливостей формування і прояву самосвідомості студентів як центральної сфери соціалізації особистості. Здійснено соціально-психологічний аналіз результатів емпіричного дослідження структурних складових самосвідомості, з'ясовано їх гендерні відмінності.
| 3. |
Кальницька К. О. До питання становлення і розвитку теорії трансактивної пам’яті [Електронний ресурс] / К. О. Кальницька // Психологічні перспективи. - 2014. - Вип. 24. - С. 137-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2014_24_14 Вивчено історію виникнення та розвитку сучасної теорії трансактивної пам'яті Д. Вегнера як спроби аналізу групової психіки. Сутність феномена трансактивної пам'яті визначено як сукупне знання, локалізоване в пам'яті окремих членів групи, і способи його передачі іншим. Проаналізовано розвиток трансактивних процесів: кодування, збереження та відтворення інформації; розглянуто індикатори трансактивної пам'яті: спеціалізацію, координацію, достовірність, що виникають унаслідок її розвитку, та відзначено специфіку групових завдань, для яких механізми трансактивної пам'яті підвищують продуктивність діяльності групи. Векторами подальших досліджень і сфер застосування цього групового феномена, що розкриває взаємодію між пам'яттю окремих індивідів із процесами, які поновлюють інформацію в цій пам'яті, є вивчення динаміки еволюції поняття, розвитку систем трансактивної пам'яті у віртуальних командах, у бізнес-середовищі, на організаційному рівні, посиленому інформаційними технологіями.
| 4. |
Кальницька К. О. Криза непорозуміння у відносинах батьків і дітей-підлітків [Електронний ресурс] / К. О. Кальницька // Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Психологічні науки. - 2015. - Вип. 128. - С. 121-125. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VchdpuPH_2015_128_29
| 5. |
Кальницька К. О. Насильство як соціальний феномен: соціально-психологічні причини та етико-моральні засади протидії [Електронний ресурс] / К. О. Кальницька, Н. В. Шакун // Проблеми політичної психології. - 2017. - Вип. 6. - С. 19-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pppr_2017_6_4
| 6. |
Лазоренко Б. П. Теоретична модель соціально-психологічного супроводу реадаптації ветеранів Антитерористичної операції / Операції об’єднаних сил в умовах гібридних війни і миру [Електронний ресурс] / Б. П. Лазоренко, К. О. Кальницька // Наукові студії із соціальної та політичної психології. - 2019. - Вип. 44. - С. 26-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nsspp_2019_44_5
| 7. |
Остапенко Л. А. Особливості ціннісно-смислового компоненту професійної ідентичності випускників бакалаврату соціономічного профілю [Електронний ресурс] / Л. А. Остапенко, К. О. Кальницька, Т. В. Мазур // Проблеми соціальної роботи: філософія, психологія, соціологія. - 2018. - № 2. - С. 65-73. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prcr_2018_2_11 Формування професійної ідентичності студентства зумовлене як вимогами сучасного суспільства щодо розвитку самосвідомості особистості, так і запитом теорії і практики вищої освіти в Україні. Фахівець соціономічної професії є "інструментом" впливу на клієнта, тому надання ним якісної професійної допомоги потребує сформованої професійної ідентичності. Професійна ідентичність, як динамічне утворення, розвивається в процесі професійного становлення особистості (А. М. Лукіянчук), сприяє її самореалізації у фаховій діяльності, усвідомленню приналежності до професії та професійного співтовариства (А. С. Борисюк, Н. І. Кривоконь, К. О. Кальницька). Залишається недостатньо опрацьованою проблема набуття студентами ціннісно-смислових мотиваційних утворень, пов'язаних із професією. Постановка завдання полягає у виявленні специфіки ціннісно-смислового компоненту в структурі ідентифікації з майбутньою професією студентів-випускників бакалаврату, які здобувають вищу освіту за напрямами підготовки "Правознавство" і "Соціальна робота". Результати дослідження ціннісно-смислового компоненту професійної ідентичності студентів, які спеціалізуються на наданні правової і соціально-психологічної допомоги людям, свідчать, що лише у половини майбутніх юристів і соціальних працівників професійна ідентичність формується успішно і пов'язана з розширенням уявлень про ціннісні складові майбутньої професійної діяльності. Висновки: ціннісно-смислова складова професійної ідентичності майбутніх юристів пов'язана з престижем професії і оптимізмом з приводу професійної самореалізації, натомість майбутні соціальні працівники орієнтовані на гуманістичні цінності і духовну задоволеність від процесу набуття профессії.
|
|
|